Uczniowie klas młodszych naszej szkoły miło spędzili czas na Zielonej Szkole w Darłówku, w urokliwej nadmorskiej miejscowości. Harmonogram wyjazdu był bardzo napięty, dzięki temu uczestnicy nie mieli czasu na nudę.
Codziennie rano reprezentanci klasy IV b i III b uczestniczyli w porannych biegach po plaży,
opłacało się bo widok łabędzi o poranku … niezastąpiony. Większe śpiochy brały udział codziennej
porannej gimnastyce przy muzyce. Po takim rozpoczęciu dnia, każdy miał siły na dalsze przyjemności.
Już od pierwszego dnia zaczęliśmy zwiedzać Darłówko, weszliśmy na latarnię morską, z której
rozpościerał się widok na całą okolicę. Każdy kolejny dzień to atrakcje: rejs statkiem Eryk, wycieczka
do Darłowa, tam zwiedzanie Zamku Książąt Pomorskich, Katedry w Darłowie, rejs tramwajem
wodnym, wycieczka do Leonardii – Królestwa gier drewnianych, ognisko, ścianka wspinaczkowa.
Dopisywała pogoda, więc codziennie spędzaliśmy czas na plaży, kąpiele (niestety nie morskie,
bo nie jesteśmy morsami )w basenach oraz atrakcje w aquaparku Jan rekompensowały morskie
fale. Znaleźliśmy czas na zrobienie wakacyjnej pamiątki z zebranych skarbów na plaży.
Aktywnie i miło spędziliśmy czas na wspólnych zabawach i grach. Pogoda była wspaniała,
dlatego każdy wieczór spędzaliśmy, podziwiając zachód słońca i spacerując brzegiem morza. Mimo
przepięknych krajobrazów i wielu atrakcji, chętnie wróciliśmy do Leśnej.